onsdag 25 februari 2015

Upp ur Förnedringen till Mutant 2089 - Del 2


Fick svar från Anders Albinsson som skrev äventyret - och inte nog med det!

"Som lite kuriosa skrev jag äventyret när jag hade en period då jag var riktigt trött på Mutant. Vi hade en spelledare, där alla äventyr tycktes gå ut på att våra karaktärer, oavsett vad vi gjorde, blev tillfångatagna och slutligen räddade av någon vänlig SLP.  Äventyret skrevs som en motreaktion så man fick börja med förnedringen och sedan bli starkare och starkare.
Miljön inspirerades av en resa jag hade gjort till Kenya och staden Marallall.
 
Jag tror inte att du hade tappat så mycket text i din kopia, men jag skickar den version jag hittade på datorn.
 
Med vänlig hälsning Anders "

Ladda ner Upp ur förnedringen här!

Tack så mycket Anders!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar